Magnetronbrand in De Vennen
..
Woensdagmiddag werd de brandweer van Peize om kwart over één gealarmeerd voor een woningbrand in De Vennen. Bij een bewoonster was, tijdens het voorverwarmen, de magnetron/oven in de brand gevlogen. Snel na de melding was de brandweer ter plaatse en bleek de brand gelukkig al gesmoord in de magnetron mede doordat de bewoonster de stekker uit het stopcontact had getrokken. De politie die ook ter plaatse was heeft beide in de woning aanwezige kinderen een knuffelbeer gegeven om van de schrik te bekomen. De brandweer heeft de magnetron naar buiten gebracht en nadat gecontroleerd was dat er verder in de bijkeuken geen brand was zijn de hulpdiensten weer vertrokken. foto martin druppers 112eelde.nl

Terug naar archief overzicht
of het vorige item
25 mrtSpiegeltje, spiegeltje, hé wat zijn het er opeens veel

of het volgende item
25 mrtGouden Kwaliteitskeurmerk voor De Hoprank