Rabobank praat haar klanten bij
..
Een kleine dertig mensen, die bankieren bij de Rabobank, hebben gebruik gemaakt van de koffieochtend die de bank donderdagochtend had georganiseerd. Bij zaal Boonstra werden de mensen welkom geheten door directeur Gerard Feijen en vier van zijn medewerkers. Tijdens de ochtend werden de vragen die leven naar aanleiding van het besluit van de bank om het filiaal in Peize te sluiten getracht te beantwoorden. De dienstverlening van de bank zal met alle mogelijkheden (telefoon en computer) en getroffen maatregelen (geld bezorgen en eventuele coaching aan huis) niet minder worden was de voornaamste boodschap van Feijen en zijn medewerkers. De bank zal (her)overwegen om enveloppen voor betalingsopdrachten die straks via de normale brievenbus naar de bank gestuurd dienen te worden gratis beschikbaar te stellen. Bij verkoop van het gebouw zal de pinautomaat op deze locatie gehandhaafd blijven.

Terug naar archief overzicht
of het vorige item
5 julGevonden

of het volgende item
6 julUnipé opent nieuw bedrijfspand